Inname
- Inname tool
- Inspectie applicatie
- Online toegang tot account
- Hulp per mail of telefoon
- Innemen/inspecteren
- Rapporten bekijken
- Rapporten versturen
- Koppelen met LMS (b.v. LeaseWise)
Control
- Alles van 'Inname'
- Uitgiftes
- Samenwerken met derden via de tool
- Voertuigen plannen in uw proces
- Poolmanagement
- Rapporten bewerken
Sales
- Alles van 'Inname' en 'Beheer'
- Verkopen
- Veilen
- Factureren
- Voertuigwaarde ophalen
- Rapporten bewerken
Master
- Alles van 'Inname', 'Beheer' en 'Verkoop'
- Branded Inspectie Applicatie
- Toegang tot eigen omgeving
- Afrekenen
- Voorraadbeheer
- Digitaal vrijwaren
- Rapporten bewerken
- Uitgebreide rapportages
- Adverteren via Hexon
- Modules op aanvraag
AVN Remarketing Tools
Kostenbeparing zit vaak in de kleinste details. Elk moment dat een van uw voertuigen niet beschikbaar of niet in beeld is kan u geld kosten. Bij stilstand (bv. als het voertuig onderhoud of schadeherstel nodig heeft) kost een voertuig u zomaar 11 tot 13 euro per dag. Daarnaast moet u vaak ook vervangend vervoer regelen, waardoor de kosten enkel oplopen.
Wellicht kunt u zich herkennen in één van onderstaande Business Cases.
Na inspectie van een voertuig blijkt dat er onderhoud nodig is aan een van uw voertuigen. Daarnaast gaat het voertuig naar een nieuwe berijder en dient er een schade hersteld te worden.
U plant het onderhoud in. De terugkoppeling is dat het voertuig binnen 1 á 2 werkdagen klaar is en deze opgehaald kan worden. Na 2 dagen heeft u nog niets vernomen en neemt u contact op. Het blijkt dat er een onderdeel besteld is en dat de onderhoudsdatum is verschoven.
U hangt op en besluit het voertuig eerst naar schade en herstel te sturen. U belt of mailt uw transporteur en die geeft aan het voertuig pas over 2 dagen te kunnen transporteren. U bent weer 2 dagen kwijt.
Nadat het voertuig hersteld is, belt of mailt u weer uw transporteur en plant wederom een transport in. Weer 1 dag kwijt.
Uw verloren tijd is al snel 3 á 4 werkdagen. Zonder vervangend vervoer kan dit oplopen tot 52 euro.
Het contract van één van uw voertuigen loopt bijna af. U meldt het voertuig netjes op tijd af bij de Leasemaatschappij en zorgt ervoor dat uw berijder de auto schoon en volledig inlevert.
De Leasemaatschappij inspecteert het voertuig en maakt een inspectierapport op. De rekening die bij u op de mat valt, is velen malen hoger dan waar u op geanticipeerd had. U bekijkt het rapport en constateert inderdaad dat de dorpel en het panaromadak beschadigd zijn. U spreekt hier uw collega op aan en geeft aan deze kosten door te belasten.
De berijder is zich van geen kwaad bewust en heeft zelfs foto’s gemaakt toen hij het voertuig kreeg. Hij is van mening dat het één van de vorige 6 berijders is geweest. Inmiddels zijn deze allemaal niet meer in dienst en blijft u met de kosten zitten.
Het niet door kunnen belasten van zulke schades kost u al snel 200 tot 300 euro.
Waarom een AVN Remarketing Tool?
Met bovenstaande voorbeelden proberen wij u te illustreren hoe belangrijk het is om een sluitend en gecontroleerd proces te hebben. Als u in beeld bent van begin tot eind bespaart u kosten en voorkomt u onnodige discussies. De verantwoordelijkheid om voertuigen te beheren brengt nu eenmaal ‘logistieke’ uitdagingen met zich mee. Of u nu fleetowner, auto dealer of verhuurmaatschappij bent, het kost u altijd meer moeite, tijd en geld dan dat u had gewild. De uitdaging wordt zelfs nog groter als u het wagenparkbeheer ‘erbij’ doet. Door het gebruiken van de tools van AVN Remarketing creëert u overzicht en rust in uw proces en houdt u tijd over voor de dingen die u belangrijk vindt.
De overige voordelen van een AVN Remarketing Tool zijn:
- Kostenbesparing
- Verlengstuk van uw eigen proces
- 24/7 bereikbaar
- Inzage in uw proces
- Voorkomt discussies
- Koppelt uw partners aan uw proces
- Alles op één plek
24/7 Smart Support
In deze snelle, technologisch geavanceerde wereld is 24×7 de nieuwe standaard. Trage laadtijden en het niet beschikbaar zijn van uw web omgeving zijn desastreus voor online succes. Bezoekers zijn namelijk snel weer vertrokken. Daarom werkt AVN Remarketing samen met managed hostingprovider True. Samen zetten wij een hoog presterende hostingomgeving neer die betrouwbaar, veilig en klaar voor de toekomst is. Zo kunt u zorgeloos doorgroeien met uw automotive platform
Vragen?
Bel ons vandaag!
+31 (0)88 4470700
TRUE Certificaat
Benieuwd wat onze samenwerking met TRUE inhoudt? Download de whitepaper en kom erachter hoe wij samen met TRUE een verlengstuk voor uw organisatie vormen.
Standaard oplossingen
Uw proces is niet standaard en dat is onze werkwijze ook niet. Toch is het soms al voldoende om een van onze standaardoplossingen te adapteren. Dat een platform u veel voordeel brengt, is een gegeven. Welk platform het best bij uw past, hangt volledig af van uw proces. Hieronder krijgt u een indicatie van onze standaard tools
Een oplossing opgebouwd als puzzel
Onze platformen zijn opgebouwd uit modules, zodat u altijd de puzzelstukjes vindt die uw workflow verbeteren.
Remarketing (Inruil) Menu
Van inspectie tot het klaarzetten van een handelsverkoop middels digitaal vrijwaren of het online adverteren via de Hexon koppeling, met...
Voorraadlijst
Vanuit deze module kunt u eenvoudig en snel uw auto’s vanuit uw eigen voorraad aanbieden, adverteren en toewijzen. De voertuigen...
Digitaal Vrijwaren
Met behulp van een klik op de knop kunt u uw voertuigen van verschillende RDW-certificaten direct klaarzetten in de handelsvoorraad...
Statistieken/Rapportages
Om beter inzicht te krijgen in uw huidige proces schept deze module duidelijkheid. U kunt rapportages draaien die geëxporteerd kunnen...